AVTO FORUM SLO + STR 2018 Seznam forumov AVTO FORUM SLO + STR 2018
Za vse navdušence avtomobilizma
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




NITRO
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    AVTO FORUM SLO + STR 2018 Seznam forumov -> Styling, tuning, akustika,...
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
freestyler
Uporabnik


Pridružen/-a: 01.02. 2006, 22:02
Prispevkov: 135
Kraj: ljubljana

PrispevekObjavljeno: 07 Feb 2006 21:28    Naslov sporočila: NITRO Odgovori s citatom

se splaca??? mislm pomoje ne
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
opel_frik
Mojster foruma


Pridružen/-a: 02.02. 2006, 21:07
Prispevkov: 1268
Kraj: Noršinci pri M.S.

PrispevekObjavljeno: 07 Feb 2006 22:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

s ten se samo motor uniči, če cejle ne zruži! Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
audifaan
Stalna stranka


Pridružen/-a: 01.02. 2006, 20:22
Prispevkov: 642
Kraj: Noršinci pri M.S.

PrispevekObjavljeno: 08 Feb 2006 11:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Odvisn koliko ga uporabljaš , pa koliko ga vbrizgavaš...
_________________
Audi A4 1.8TQ
2x Yamaha Aerox
AUDI-Vorsprung durch Technik
Kein turbo kein spass!!!
Lp R31z@n3c
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Yahoo Messenger - naslov MSN Messenger - naslov
opel_frik
Mojster foruma


Pridružen/-a: 02.02. 2006, 21:07
Prispevkov: 1268
Kraj: Noršinci pri M.S.

PrispevekObjavljeno: 08 Feb 2006 13:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

samo more biti zadeva malo ojačana, ovaček ....
_________________
OPELni
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
pepy
Uporabnik


Pridružen/-a: 06.02. 2006, 16:51
Prispevkov: 128

PrispevekObjavljeno: 08 Feb 2006 17:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

opel_frik je napisal/a:
samo more biti zadeva malo ojačana, ovaček ....


Ka bi moglo bite ojačano Question
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
audifaan
Stalna stranka


Pridružen/-a: 01.02. 2006, 20:22
Prispevkov: 642
Kraj: Noršinci pri M.S.

PrispevekObjavljeno: 08 Feb 2006 17:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Znankar je mislo šasijo Question Exclamation Question
_________________
Audi A4 1.8TQ
2x Yamaha Aerox
AUDI-Vorsprung durch Technik
Kein turbo kein spass!!!
Lp R31z@n3c
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Yahoo Messenger - naslov MSN Messenger - naslov
Fan
Admin foruma


Pridružen/-a: 30.01. 2006, 00:16
Prispevkov: 1158
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: 08 Feb 2006 17:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Drujgo tak nemreš ojačate!!! Very Happy Very Happy Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cabrio_V6
Začetnik


Pridružen/-a: 09.02. 2006, 20:58
Prispevkov: 40
Kraj: Vanča Vas

PrispevekObjavljeno: 12 Feb 2006 01:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

opel_frik je napisal/a:
s ten se samo motor uniči, če cejle ne zruži! Laughing


Eni znamo kak je s tem Sad
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
wtf666
Stalna stranka


Pridružen/-a: 01.02. 2006, 17:28
Prispevkov: 939
Kraj: tešanovci

PrispevekObjavljeno: 12 Feb 2006 09:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Malo več povej cabrio_V6. Embarassed
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
cabrio_V6
Začetnik


Pridružen/-a: 09.02. 2006, 20:58
Prispevkov: 40
Kraj: Vanča Vas

PrispevekObjavljeno: 12 Feb 2006 14:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

wtf666 je napisal/a:
Malo več povej cabrio_V6. Embarassed


Ka naj povem ka tak dugo probaš sikdar več šopati NOSa dokejč ne narejdi BUM!

No pa malo bole resno nas je že več melo tou zadevo zmontejrano sicer DY verzijo nej küpleno pa bilo je kar vrejdi ali tou je najboukše za male konje za kaj več konjof pa je predraga zadeva pa še problemi so splinom pa ventilami ka se radi zaštopajo v glavnom vse je fejst haklavo pa hitro lejko kaj zajebeš.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Fan
Admin foruma


Pridružen/-a: 30.01. 2006, 00:16
Prispevkov: 1158
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: 12 Feb 2006 14:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Po domače povejdano se glij tou najbole ne splača!!! Very Happy Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cabrio_V6
Začetnik


Pridružen/-a: 09.02. 2006, 20:58
Prispevkov: 40
Kraj: Vanča Vas

PrispevekObjavljeno: 12 Feb 2006 14:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

wtf666 je napisal/a:
Malo več povej cabrio_V6. Embarassed


Pa še nekaj iz ZUP racing foruma.

Megašpric

N2O, hitra pot do pospeškov in hitrosti

"Hočem en kup konjev in hočem jih takoj, pa še preveč denarja nočem zapravit za njih." Če imate tale stavek na jeziku, potem je za vas edina rešitev nitro. Dirkači mu pravimo nitro, plin, NOS, nitros... Kakorkoli že, vrjetno ga najbolje poznate iz filma The fast and the furious. To je v bistvu kupček moči v flaški. Kot pa se spodobi za vsako tako drastično izboljšavo motorja, pride zraven en kup informacij in podatkov, ki so včasih precej netočni in napihnjeni. V tem članku vam bom predtavil samo gola dejstva in vas malo pobliže spoznal s temi sistemi, ki nam prinašajo veselje. Navsezadnje je ena navadna 1.6 mašinca v Peugeotu 307 le beden izgovor za pospešek. S flaško presenečenja pa se nam že nariše kak nasmeh na ustih... No pa začnimo.

Kemija za osnovnošolce

Začnimo na molekulski ravni. Didušikov oksid (N2O) je sestavljen iz dveh dušikovih (N) atomov in enega kisika (O). Sama zmes je nevnetljiva tudi če jo izpostavimo plamenom (tukaj kroži veliko dezinformacij). Je pa zelo učinkovita zadeva pri ustvarjanju kompresije in šeškanju konjičkov pod pokrovom. Poizkusi so pokazali, da se plin pri tlaku cirka 52,5 barov (760psi) utekočini. Ko takega spustimo ven iz flaše, se zaradi nižjega pritiska zunaj spet uplini in zaradi tega močno shladi (na okoli -90 stopinj celzija). To je velika prednost nitro sistema, saj še preden zadeva prispeva k moči motorja shladi temperaturo vstopnega zraka za 20 stopinj celzija, kar da motorju ponavadi nekje 5-6% dodatne moči (vemo da je v litru hladnega zraka več kisika, kakor v toplem).
V momentu ko je N2O v sesalnem kolektorju, so atomi še vedno v molekuli - kot N2O. Tukaj pa se začne odvijati reakcija. Ko molekule vstopijo iz sesalnega kolektorja v izgorevalno komoro in so izpostavljene temperaturam več kot 300 stopinj celzija, pa se vezi med kisikom in dušikom prekinejo in kisik se sprosti, kar pomeni da imamo kar nankrat veliko kisika na razpolago. Temu seveda dodamo še ustrezno količino bencina in čarovnija se zgodi.

Fora je v razmerju!

Naši motorji, kot veste, delujejo na bencin. Moč se ustvarja s stiskanjem zraka, ki ga potem zmešamo z ustrezno količino bencina in zadevo zanetimo s svečko. Normalno razmerje gorivo:zrak je 12,5-13,1 proti 1 seveda v korist zraka. Tudi če dodamo več bencina ne bo moč zato nič večja. Naši sodobni avti delajo mešanico okrog 14.7:1. Naj omenim, da če kurimo revno mešanico (17:1 recimo), se v motorju ustvarjajo visoke temperature, ki škodujejo motorju, kar je za nas najbolj pomembno. Več o tem v nadaljevanju. Prav tako je slabo tudi če je mešanica prebogata, saj motor izgubi na moči, zgodi se, da nam po domače rečeno - zalije motor. Torej - pomembna je ustrezna mešanica bencina in zraka.
To pa seveda pomeni da več kot spravimo v motor zraka, več lahko dodamo bencina in posledično dobimo več energije pri izgorevanju.

Z vbrizganjem N2Oja v motor dodamo izredno veliko kisika, saj le ta vsebuje 36% kisika (po teži). Vsi vemo da ima normalen zrak 78% dušika (N), 21% kisika (O) in 1% ostalih, zanemarljivih plinov. Dodajanje kisika k zmesi pomeni, da moramo dodati tudi ustrezno količino bencina, da obdržimo varno razmerje za optimalno delovanje motorja. Večinoma so motorji z nitro sistemom načrtno malo zaliti (malce bogatejša mešanica), saj je usodno če pride do prerevne mešanice, ki lahko zaradi visokih temperatur stopi bat in povzorči ogromno škodo na motorju.

Prednost nitra je tudi v tem, da igra neke vrste varovalo pri vžigu, saj upočasni proces. Če bi naprimer vbrizgali čisti kisik, bi bila reakcija tako burna, da bi v trenutku uničilo motor (vemo da je čisti kisik zelo vnetljiv plin). Celo pri isti moči nitro ustvari hitrejši porast pritiska v cilindru kot NA motorji ali motorji s turbino/kompresorjem. To je glavni razlog, da motorji z nitrom potrebujejo premik kota vžiga nazaj - okvirno naj bi bil kot med 10 in 15 stopnijami pred zgornjo mrtvo točko - BTDC. Če ima motor kot vžiga premaknjen preveč nazaj, pride do izgube moči, saj se eksplozija mešanice zgodi prezgodaj, še preden bat pride v zgornjo mrtvo točko in ga zato zavira.





Zaenkrat tole. Za naprej si morm pa cajt najdt. Sm tko jezn, k sm neuporabn. Upam da vam leži tole, pride še cca 3x tolk. Če je kej narobe me prosm popravte, da namo dajal dezinformacij na page.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
cabrio_V6
Začetnik


Pridružen/-a: 09.02. 2006, 20:58
Prispevkov: 40
Kraj: Vanča Vas

PrispevekObjavljeno: 12 Feb 2006 14:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

BWW je napisal/a:
Po domače povejdano se glij tou najbole ne splača!!! Very Happy Very Happy


Tak za foro ja samo če maš pa kakšen hud avto ali pa redki pa dragi je nej glij priporočljivo edino če küjpiš fejst dober sistem pa maš telko ka vmes probaš. Ali gda pa plin sfali tüdi konjof nega več se pravi je v ton primeri boukši turbo motor.

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Fan
Admin foruma


Pridružen/-a: 30.01. 2006, 00:16
Prispevkov: 1158
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: 12 Feb 2006 14:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se strinjam!!! 8) 8)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jeri
Začetnik


Pridružen/-a: 27.07. 2006, 09:28
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 27 Jul 2006 10:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

[quote="opel_frik"]s ten se samo motor uniči, če cejle ne zruži! Laughing[/quote]


aha...to pa...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    AVTO FORUM SLO + STR 2018 Seznam forumov -> Styling, tuning, akustika,... Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.