AVTO FORUM SLO + STR 2018 Seznam forumov AVTO FORUM SLO + STR 2018
Za vse navdušence avtomobilizma
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Težave z motorjem fiat bravo

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    AVTO FORUM SLO + STR 2018 Seznam forumov -> Splošno
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
danif
Začetnik


Pridružen/-a: 10.11. 2008, 05:09
Prispevkov: 3
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: 10 Nov 2008 05:12    Naslov sporočila: Težave z motorjem fiat bravo Odgovori s citatom

hello!
Sem lasnik bravota1.9 td 100 ps letnik 97 ki mi je vrsto let prida služil. Sem dokaj odaljen od službe pa delam veliko km na dan (letno okrog 40 000) Avto sem servisiral redno le eno napako sem naredo ka nisem menjal termostata za vodo in mi je ta enkrat zablokiral in mi je avto začel kuhat. Ko sem to opazil sem se ustavil še prej pa je avto začel čudno brnet(postal je zelo glasen oziroma nek ropot) Nato sem po nekaj časa nalil vodo ga zluftal in ponovno prižgal. Avto je šel normal dalje brez ka bi se grle oz da bi naraščala temp. Nato ko sem prišel domov avto ni hotel več normalno laufat v prostem teku oziroma so obrati nihali (1000-1500) ker drugo nisem vedo sem na črpalki za gorivo malo odpustil vijak ki je za prosti tek da naj bi mel manjši prosti tek a ga ni mel a avto je kak po čudežu tekel normal. Nato sem zamenjal termostat in se vozil naprej. po nekaj tednih sem opazil da mi avto vedno bolj kadi sploh če ga zalaufam toplega kadi zelo belo nekaj časa. Po pregledu motorja sem ugutovil ka je preveč olja v motorju. Ko sem ga izpustu ga je bilo okrog 6 litrov (notr gre približno 4,5l) vendar ojle je bilo normalno brez sledu vode mogoče je bilo malo redko in tako sem posumil da je po vsej vrjetnosti prišel dizel zraven. Po posvetovanju raznih mehanikov so mi svetovali različno in jaz sem jih upušteval pregledati sem dal šobe in jih dal ponovno nastavit, zamenjal obročke na batih,in vsa tesnila na glavi in seveda glavno tesnilo nato ko sem mel že vse razdreto sem menjal še glavne ležaje pa ojnične in še zobati jermen z nategovalci in vodno črpalko.potlej sem ga lepo sestavil in upal da mi bo sedaj še naprej lepo služil a sem se pošteno zmotil. Po prevoženih nekaj tisoč kilometrih je olje počasi spet naraščalo (hladilna tekočina ne zmankuje nič) taka je sedaj spet enako kot je bilo če prav je veliko dela in denarja bilo vloženo v njega za nič. Kjer koli že spušča spušča počasi ker avto normal teče se ne preštima ne na moči le da ko je avto topel in ga ponovno prižgem kadi zelo močno in to belo.

Zato bi prosi če bi kdo koli kaj vedel kaj bi lahko bilo narobe oziroma kje je možno da pride dizel v olje?
Hvala in LP dani
_________________
Fiat Bravo 1.9 td
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
wtf666
Stalna stranka


Pridružen/-a: 01.02. 2006, 17:28
Prispevkov: 939
Kraj: tešanovci

PrispevekObjavljeno: 10 Nov 2008 13:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Možno je ja, samo te bi ti pomoje razneslo mašino...

Če kadi belo je lejko turbina (olje), ali pa voda... ponavadi belo pomeni vodo.. hladilna tekočina je ok?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
danif
Začetnik


Pridružen/-a: 10.11. 2008, 05:09
Prispevkov: 3
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: 10 Nov 2008 14:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

wtf666 hladilna tekočina je ok. če izpustiš olje na normalno mejo je ok potlej ne kadi.Problem je samo ko se avto segreje in olje naraste potlej pa mora odvečno olje vrčt ven ker dim tudi smrdi po olju. Kam koli se obrnem mi nihče ne ve svetovat oz me vsi čudno gledajo taka bom vsakega nasveta hvaležen!
Hvala in lep pozdrav dani
_________________
Fiat Bravo 1.9 td
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kovcek
Podpredsednik SRT MS


Pridružen/-a: 03.02. 2006, 12:11
Prispevkov: 631
Kraj: MS-Bratonci

PrispevekObjavljeno: 10 Nov 2008 14:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Čudna stvar res...ker praviš, da ti hladilna tekočina ne izginja...po tvojem ti potem gre v olje nafta...samo kje pa pride v olje??? Confused batne obročke praviš, da si zamenjal...ker po moje lahko nafta pride v olje samo mimo obročkov...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
danif
Začetnik


Pridružen/-a: 10.11. 2008, 05:09
Prispevkov: 3
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: 10 Nov 2008 16:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja to so mi vsi rekli ka lahko gre mimo obročkov oziroma bata če je slab. Vse skupaj je bilo dobro ohranjeno tako da že stari obročki niso bili zrabljeni saj avto ma 180 000 vendar sem le kupo nove 140e . pikse nimajo roba oziroma čist malo. Kar se pa tiče pospeškov in samega vžiga motor pa gre kak če bi bil nov se pravi dobri pospeški in vžge s prve tudi če je bolj mrzlo. No zanima me še kaj pa če je možno prek pumpe prit notri oz ko bi avto stal da bi stekla nafta notri? je to možno
_________________
Fiat Bravo 1.9 td
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    AVTO FORUM SLO + STR 2018 Seznam forumov -> Splošno Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.