AVTO FORUM SLO + STR 2018 Seznam forumov AVTO FORUM SLO + STR 2018
Za vse navdušence avtomobilizma
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




F1: Nova moč

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    AVTO FORUM SLO + STR 2018 Seznam forumov -> Splošno
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Fan
Admin foruma


Pridružen/-a: 30.01. 2006, 00:16
Prispevkov: 1158
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: 05 Mar 2006 23:36    Naslov sporočila: F1: Nova moč Odgovori s citatom



O predstavitvi novega Toyotinega dirkalnika smo enkrat že poročali, tam nekje sredi januarja, če se še spomnite. Takrat so obljubili, da bodo še pred začetkom sezone predstavili popolnoma prenovljen aerodinamični paket. Obljubo so držali.
Besedilo: Boštjan Kralj

Gre za povsem nov aerodinamični paket, ki je rezultat dela v vetrovniku v Kölnu, kjer lahko testirajo 50 odstotkov pomanjšane modele. Seveda se ni zgodilo čez noč, to kar vidite na priloženih fotografijah, je rezultat šestmesečnega dela. Jedro novega dirkalnika z osemvaljnim motorjem je že dodobra preizkušen material, saj z njim testirajo že od konca lanskega novembra, pri aerodinamiki pa so si vzeli več časa. Zdaj upajo, da se jim bo nekoliko drugačen pristop obrestoval. »S tem pristopom nismo najhitrejši na testiranjih, vendar upamo, da se bomo redno borili za stopničke in da bomo dosegli tudi prvo zmago,« pojasnjuje tehnični direktor Mike Gascoyne.

Pa poglejmo, v čem se nova šasija tako zelo razlikuje od prejšnje:

Ptičja perspektiva


Na nosu prevladuje močno ukrivljeno prednje krilce, ki je okrašeno s številnimi usmerjevalniki:
1. Podobno prednje krilce je Toyota prvič predstavila lani v Monaku, le da so elementi zdaj še bolj zakrivljeni.
2. Na prednje krilce so dodali še dva dodatna, nekoliko dvignjena elementa, ki smo ju videli že pri nekaterih drugih moštvih.
3. Na zunanjo stran prednjega krilca so dodali še en usmerjevalnik.
4. Tudi na nos so pritrdili še dodaten usmerjevalnik.
5. Trikotna vodila so bolj aerodinamično oblikovana.
6. Spremenjen stranski usmerjevalnik zraka.
7. Spremenjen usmerjevalnik pred stranicami. Zdaj ima tudi vertikalno postavljen element.
8. Manjše krilce na stranicah.
9. Stranice so oblikovane bolj aerodinamično.
10. Na novo speljan izpuh.
11. Novo krilce na dimniku za odvod vročega zraka.
12. Škrge za odvod vročega zraka.
13. Drugačna namestitev majhnega krilca.
14. Nov pokrov motorja je oblikovan bolj aerodinamično in prilagojen novemu menjalniku.


Stranski pogled


Nov aerodinamični paket bodo prvič preizkusili ta teden v Vallelungi.
1. Novo prednje krilce s spremenjenimi elementi.
2. Na nosu so po novem nameščeni štirje usmerjevalniki.
3. Spremenjeno stransko krilce.
4. Spremenjena aerodinamika pred stranicami, z majhnim vertikalnim elementom.
5. Stranice so na spodnji strani nekoliko spodrezane, kar izboljša pretok zraka na zadek.
6. Novo krilce na začetku stranic.
7. Na zračnik nad dirkačevo glavo so dodali še dva usmerjevalnika, tako da so sedaj štirje.
8. Nov izpuh in majhne škrge za odvod vročega zraka.
9. Novo krilce na dimniku za odvod vročega zraka.
10. Spremenjena aerodinamika pred zadnjim kolesom.
11. Pred zadnjim kolesom je na spodnji strani le še en vertikalni usmerjevalnik.
12. Nov difuzor.
13. Nova struktura, ki prenese večje obremenitve pri trčenjih.

Stranice

Najbolj so pri Toyoti spremenili prav stranice dirkalnika.
1. Nov usmerjevalnik z majhnim vertikalnim elementom in novim zavihkom (2)
3. Stranice so na spodnji strani ožje, saj je nov motor glede hlajenja manj zahteven, s tem pa so izboljšali pretok zraka na zadek.
4. Krilce na začetku stranic je manjše in drugače oblikovano.
5. Dimniki za odvod vročega zraka so bolj nagnjeni navzven in so povezani z manjšim krilcem.


Prednje krilce


Tudi na najbolj izpostavljenem elementu dirkalnika so spremembe očitne. Novo prednje krilce je evolucija tistega, ki so ga predstavili lani v Monaku, ko so nanj prvič namestili dva dodatna horizontalna elementa (2)
1. Tudi na notranjo stran vertikalnega elementa so namestili majhen usmerjevalnik.
3. Nov usmerjevalnik na zunanji strani.
4. Na nos so namestili še dva dodatna usmerjevalnika.


Z novo šasijo bodo opravili dva paketa testiranj, ta teden v Vallelungi in drug teden v Barceloni, potem pa jo bodo poslali v Bahrajn, kjer se bo že pokazalo, ali so ubrali pravo pot.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
opel_frik
Mojster foruma


Pridružen/-a: 02.02. 2006, 21:07
Prispevkov: 1268
Kraj: Noršinci pri M.S.

PrispevekObjavljeno: 06 Mar 2006 15:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ferarri
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    AVTO FORUM SLO + STR 2018 Seznam forumov -> Splošno Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.